Για την απόκτηση νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που θα
ενισχύσουν ουσιωδώς τη δυνατότητα απασχόλησης των ωφελούμενων, την προοπτική
βελτίωσης των όρων απασχόλησής τους και την επαγγελματική τους κινητικότητα για
την εξασφάλιση των προσφορότερων εργασιακών όρων, καθώς και την προσαρμογή τους
στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, η Πράξη περιλαμβάνει στοχευμένα
προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, διάρκειας 80 ωρών, τόσο σε
οριζόντιες όσο και σε εξειδικευμένες επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες.
Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα που προβλέπεται να υλοποιηθούν στο πλαίσιο της
Πράξης, το περιεχόμενό τους, οι σχετιζόμενες επαγγελματικές ειδικότητες, καθώς
και οι εξειδικευμένες (επαγγελματικές) και “οριζόντιες” γνώσεις και δεξιότητες
που αναμένεται να αποκτήσουν οι ωφελούμενοι μετά το πέρας της κατάρτισης (εκπαιδευτικοί
στόχοι) καλύπτουν το αντικείμενο των εργασιών, των εργασιακών καθηκόντων, των
γνώσεων και των δεξιοτήτων που απαιτούν κι εξετάζουν τα προβλεπόμενα Σχήματα
Πιστοποίησης, τα οποία θα υλοποιηθούν από πιστοποιημένους φορείς κατάρτισης.
Κάθε Πρόγραμμα Κατάρτισης θα υλοποιηθεί με μία από τις παρακάτω
εκπαιδευτικές μεθόδους:
H θεωρητική κατάρτιση (στην περίπτωση συμβατικής κατάρτισης)
πραγματοποιείται σε αίθουσες αδειοδοτημένων δομών, οι οποίες πρέπει να
διαθέτουν τις προδιαγραφές ως προς την κτιριακή υποδομή, όπως αυτές ορίζονται
στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VIII της Διακήρυξης «Πλαίσιο ποιοτικών προδιαγραφών για τον
σχεδιασμό και την υλοποίηση συγχρηματοδοτούμενων από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό
Ταμείο (ΕΚΤ) προγραμμάτων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ)».
Οι τίτλοι των αντικειμένων κατάρτισης, η διάρκεια της θεωρητικής κατάρτισης και το σύνολο των ωρών κάθε προγράμματος, αποτυπώνονται παρακάτω:
Α/Α |
Τίτλος |
Σύνολο
ωρών κατάρτισης |
Σύγχρονη |
Ασύγχρονη |
1 |
Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων -
Επικοινωνίας και Εξυπηρέτησης Πελατών - Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων |
80 |
16 |
64 |
2 |
Ηλεκτρονικό Εμπόριο - Ηλεκτρονικές Συναλλαγές |
80 |
16 |
64 |
3 |
Digital
Marketing - Χρήση Τεχνικών και Εργαλείων Social
Media Marketing |
80 |
16 |
64 |
4 |
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Πληροφορικής και Προστασίας
από Ψηφιακές Απάτες |
80 |
16 |
64 |
5 |
Καινοτομία & Επιχειρηματικότητα |
80 |
16 |
64 |
6 |
Τεχνικές και Εργαλεία Αξιοποίησης Εθνικών και
Ευρωπαϊκών Πόρων |
80 |
16 |
64 |